תרגילים לביצוע עם באלאנס בורד

אימוני איזון

בעת עריכת אימוני איזון עושים שימוש בעזרים שונים. בין המכשירים הנפוצים מצוי משטח בלתי יציב ושמו באלאנס בורד.

תרגול איזון, עריכת תרגילי באלאנס בורד, ביצוע תרגול שיווי משקל, אימונים עם תרגילי קואורדינציה, חיזוק שרירי הליבה, חיזוק שרירי הירכיים – אימון עם Balance board – מכשיר זה בהישג יד, זמין וזול ומאפשר ביצוע אימוני איזון גם מהבית.

תרגול איזון

שרירי ליבה הם השרירים שתומכים בעמוד השדרה ומייצבים את הגוף – שרירי הבטן, חיזוק שרירי ירכיים, הגב והאלכסונים.

הם נחשבים “מחוך תומך” לעמוד השדרה, רצפת האגן, הסרעפת, המולטיפידוס והשריר הרחב בטני.

תרגילים לשיפור שיווי המשקל

אנו מציעים לכם מספר תרגילים לשיפור שיווי המשקל.
התרגילים פשוטים ויעילים ויעזרו לכם לחיזוק שרירי הליבה ולכן חשיבותם רבה.
שרירי הליבה למעשה אחראיים על תנועתיות הגוף ולכן חשוב לחזק אותם באמצעות תרגול איזון .

תרגילי קואורדינציה

תרגילים עם באלנס בורד מהווים תרגול איזון , תרגילי קואורדינציה – שימוש עם לוח שיווי משקל בתכנית האימונים שלכם ובכלל שומר על איזון – תרגילים לשיפור שיווי המשקל ליציבות ומניעת נפילות.

לוח שיווי משקל

לוח שיווי משקל – אביזר חשוב לצורך אימון יחודי המיועד לתרגול של שיווי משקל, איזון ותנועת נדנוד מצד לצד. קל ללמידה. עוזר לשפר את כוח גוף, חיזוק שרירי הליבה, הקואורדינציה והכושר הכללי שלכם. מתאים למגוון תרגילים מאפשר לאנשים בכל רמת כושר וגיל להיכנס לאימוני מוטוריקה ולהעצים את היכולות שלכם.

אימוני שיווי משקל

אימוני שיווי משקל עוזרים לשיפור ההישגים של ספורטאים אך עוזרים לכולם.
אימוני שיווי משקל עוזרים לשיפור ההישגים של ספורטאים, חיזוק הרצועות סביב הקרסול, שמירה על חוזק השרירים, יכולת השמירה על איזון וצמצום הסיכון לנפילות.

מכשיר לשיפור שיווי משקל

Balance board לשיווי משקל הוא מכשיר מקצועי המיועד למגוון רחב של תרגילי איזון, תרגילים לשיווי משקל עם מכשיר לשיפור שיווי משקל – מתרגל את תחושת האיזון בדומה למה שקורה בגלישת גלים.
באילו שרירים רצוי להתמקד? איזה מכשיר לחיטוב הגוף עדיף? מאיפה מתחילים? האם התרגילים פשוטים לביצוע?

balance board – מכשיר לחיזוק שרירי הליבה

קבלו את באלנס בורד – מכשיר לחיזוק שרירי הליבה אשר מקיפים את כל הכיוונים של חלל הבטן מקדימה ובצדדים ותורמים ליציבות הגוף.
לוח איזון הינו משטח לתרגול יציבה ושיווי משקל – מכשיר כושר ביתי רב תכליתי – מכשיר כושר ביתי לשיפור שיווי המשקל, מכשיר כושר ביתי לשיפור היציבה, מכשיר כושר לשיפור שיווי המשקל, מכשיר לחיטוב הגוף, מכשיר לשיפור היכולת המוטורית וחיזוק שרי הליבה.

ערך מוסף ושיפור מנגנוני גוף נוספים

השימוש באביזר כושר מסוג בלאנס בורד שמפעיל שרירים רבים ועוסק באיזון מפעיל גם אזורים במוח ונמצא יעיל גם בתור מכשיר לשיפור היכולת הקוגניטיבית, מכשיר לשיפור הריכוז מכשיר לשיפור היציבה

תרגול גלישה

הכנו לפניכם את חמשת התרגילים הפשוטים והאפקטיביים ביותר עם לוח האיזון מבית T&Y אשר מדמים גם תרגול גלישה, תרגול יציבה נכונה, תרגול קואורדינציה, תרגילי שיווי משקל, תרגילים לחיזוק שרירי הליבה, תרגילים לשיווי משקל ישפרו את היכולות הפיזיות .

עם מכשיר לחיזוק שרירי הליבה שלנו ניתן לתרגל תוך כדי לימוד תרגילים נוספים – באלאנס בורד – עריכת אימון בוידיאו – לחצו על הקישור הבא והיכנסו לעמוד

סרטוני וידיאו – תרגול עם באלאנס בורד

פלאנק באלנס בורד

הניחו את הידיים (או המרפקים- למתקדמים) על קצוות לוח האיזון ברוחב הכתפיים ומתחתיהן את הרגליים לאחור ברוחב האגן.
חלקו את המשקל שווה בשווה בין הידיים לרגליים.
שימו לב לא להרים ישבן למעלה ולא לקרוס עם האגן למטה הידיים וכך צרו איזון של הידיים וכפות הרגליים בקו אחיד.
הקפידו על הכנסת הבטן וקצב נשימות אחיד. מומלץ להחזיק בין 30 שניות ל3.5 דקות.

תרגילים עם באלאנס בורד
תרגיל באלנס בורד – תרגילים לשיווי משקל

 

תרגילי שיווי משקל

שכיבות סמיכה באלנס בורד:

התחילו בעמידת 4, כאשר הידיים מונחות על לוח האיזון ועוברות מעט את קו הכתפיים. שימו לב לא להניח את כפות הידיים על קצוות הלוח, אלא על אזור המרכז. כופפו את המרפקים וקרבו את בית החזה ללוח האיזון עד כמה שתוכלו. שימו לב שאין הקשתה בגב והבטן מוכנסת פנימה. לאחר מכן דחקו את גופכם למעלה וחזרו לנקודת המוצא. מומלץ לחזור על התרגיל ב3 סטים של 20 כפיפות.

סקוואט באלנס בורד:

הניחו את שני כפות הרגליים בזו אחר זו בקצוות לוח האיזון. יש להטות את אצבעות הרגליים 45 מעלות החוצה. לאחר שהתייצבתם על לוח האיזון, הוציאו את האגן החוצה  וכפפו את הברכיים ושימו לב כי אינכם עוברים את קו אצבעות הרגליים וכי כיפוף הברכיים יוצא זווית של 90 מעלות. שמרו על קו זקוף, בית חזה פתוח, צוואר במנח ניטרלי והתמקדו בנקודה אחת. סיימתם? חזרו לנקודת המוצא. מומלץ לחזרו על התרגיל בין 10-50 סקוואטים.

ברפיז באלנס בורד:

ממצב עמידה יורדים לתרגיל סקוואט ומניחים ידיים על לוח האיזון(מומלץ להחזיק בשני קצותיו), שולחים את שתי הרגליים לאחור וכעת הגוף ישר והידיים ישרות. שימו לב שבשלב זה יש לשמור על ריכוז ולהתאזן לפני העלייה. כעת חוזרים על התרגיל- שולחים את שתי הרגליים קדימה, מרימים את לוח האיזון עם הידיים (ללא נגיעה בגליל) וחוזרים למצב סקוואט עם קפיצה קלה. מומלץ לחזור על תרגיל זה בין 10-20 חזרות.

כפיפות בטן באלנס בורד:

שכבו על הגב והניחו את כפות הרגליים על לוח האיזון. הניחו את כפות הידיים מאחורי העורף ובאמצעות הבטן עלו עד לזווית של 30 מעלות. יש לשמור על לוח האיזון ישר ויציב לאורך התרגיל. מומלץ לחזור על התרגיל בין 20-30 חזרות.

תרגילים לחיזוק שרירי הליבה

עם לוח האיזון מבית T&Y קל לבצע תרגילים לשיווי משקל מדמים גם תרגול גלישה, תרגול יציבה נכונה, שיפור היכולות הפיזיות שלכם – תרגול קואורדינציה, תרגילי שיווי משקל, תרגילים לחיזוק שרירי הליבה. זכרו – חיזוק שרירי הליבה חשוב מאד ליציבה של הגוף.

תרגול יציבה נכונה

מומחים לבריאות הגב ממליצים לשמור על יציבה נכונה, הם מדגישים את חשיבות הדבר על חיזוק השלד והשרירים ועל כך שיש השפעה על המראה ומניעת כאבים בתקופה של הגיל השלישי.
תרגילים עם באלאנס בורד – תרגול יציבה נכונה תורמים לחיזוק שרירי הליבה ומשפרים את היציבה.